Support

  • network_cellWie kan ik bereiken bij een calamiteit buiten openingstijden van +James?

    Bij spoed kunt u 112 bellen en vragen naar een ambulance en/of politie. Bij overige zaken omtrent uw woning kunt u het calamiteitennummer bellen van MVGM 088-4324100.

  • network_cellKan ik me afmelden van de nieuwsbrief van +James?

    Ja, u kunt zich afmelden voor de nieuwsbrief van +James voor uw gebouw. Onderaan de e-mail staat 'profiel bewerken'. Door hier te klikken komt u op een website pagina waar u uw voorkeuren kan aangeven.

    Let op: wij nemen zo veel mogelijk relevant nieuws op in de nieuwsbrief. Indien u zich afmeldt zult u deze informatie niet meer ontvangen.

  • network_cellIk heb een klacht over een +James op locatie. Waar kan ik me melden?

    Dat vinden we bijzonder vervelend. Zou u uw klacht willen sturen aan info@plusjames.nl? Wij zullen uw klacht, indien gewenst, zo anoniem mogelijk behandelen.

  • network_cellHoe kiezen jullie je leveranciers?

    Wij proberen zoveel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers. Zo hebben we in elke regio onze eigen partner voor Stomerijdiensten. Wij geloven in de kracht van lokale samenwerking. In elk geval blijft de kwaliteit van dienstverlening het belangrijkste criterium. Als u een klacht heeft over één van onze services horen we dat natuurlijk graag. Stuur ons een e-mail op info@plusjames.nl.

  • network_cellIk heb een goed idee voor een service, wat nu?

    Dat vinden we leuk! Het grootste deel van onze services is tot stand gekomen omdat u daar behoefte aan heeft. Geef het door via info@plusjames.nl en wij gaan kijken of we er een mooie service van kunnen maken.

  • network_cellKan ik een account aanmaken voor mijn medebewoner?

    Ja dit kan zeker! Wanneer u op het kopje 'mijn profiel' klikt, kunt u een co-profiel aanmaken voor een medebewoner. 

  • network_cellHoe kan ik de +James app downloaden?

    De +James app is te downloaden in de App Store en Google Play. In de app kunt u berichten delen met uw medebewoners op de timeline en direct contact opnemen met +James. Ook kunt u gebruik maken van de services van +James en vindt u up-to-date handleidingen over uw woning. Direct downloaden? Klik hier voor de App Store en hier voor Google Play.

  • network_cellWaar kan ik parkeren?

    Het Maanplein is autovrij en wordt middels bebording aangegeven dat door G4S een wielklem gezet kan worden. De kosten om de klem te laten verwijderen zijn €159,00.

    Er kan een tijdelijk pasje worden opgehaald voor het in- en uitladen bij +James.

  • network_cellWaar kan ik mijn 2e auto parkeren?

    U kunt een verzoek om een extra parkeerplaats indienen via support.maanplein@mvgm.nl zij kunnen beoordelen of er parkeerplaatsen nog niet verhuurd zijn.

    Anders kunt u rondom het Maanplein aan de omliggende straten parkeren. Van maandag tot en met zondag van 18:00 uur tot en met 24:00 uur gaat betaald parkeren in. Voor meer informatie kunt u kijken op www.denhaag.nl/parkeren.

  • network_cellHoe kan ik mijn grofvuil laten ophalen?

    U dient ten allen tijden zelf verantwoordelijk te zijn voor het aanmelden van het grofvuil. U dient het aan te bieden op de stoep van Maanweg. Er mag geen grofvuil op het Maanplein geplaatst worden.

    U kunt via www.denhaag.nl/nl/afval/grofvuil-of-tuinafval-laten-ophalen een melding maken.

  • network_cellIk ervaar geluidsoverlast. Wat nu?

    Om de goede sfeer onderling te behouden is het fijn om de overlaste persoonlijk aan te spreken. Weet u echt niet waar het vandaan komt kunt u +James hierover berichten om een verzoek te delen met alle bewoners van uw woontoren.

  • network_cellPakketten worden bezorgd maar wij zijn niet thuis. Wat nu?

    Ten allen tijden dient u uw eigen huisnummer op te geven om een pakket aan uw adres te laten afleveren. Grote pakketten dient u altijd zelf in ontvangst te nemen. Mocht u niet thuis zijn en de bezorgers hebben aangebeld dan kan het bij ons op kantoor worden afgegeven.

  • network_cellHoe kan ik een reparatieverzoek voor mijn woning indienen?

    Reparatieverzoeken gaan via kcc.wonen@mvgm.nl of 088-4324100.

  • network_cellKan ik een reserve sleutel achterlaten bij +James?

    U kunt indien u wenst een reservesleutel in onze kluis achterlaten. Hier wordt een sleutelcontract voor getekend. De sleutel wordt alleen gebruikt als u het zelf aangeeft.

  • network_cellWat moet ik doen als een foutparkeerder op mijn parkeerplek staat geparkeerd?

    U kunt een briefje met een notitie achter de ruitenwisser neerleggen. Indien dit vaker voorkomt kunt u +James benaderen.

  • network_cellWaar kan ik een ladder of boor lenen?

    Op kantoor bij +James kunt u een ladder, boor en gereedschap lenen.

  • network_cellIk zit met vragen over mijn woning (bijv. opzeggen van het huurcontract). Bij wie moet ik zijn?

    Heeft u vragen over uw woning, het opzeggen van het huurcontract of andere relevante vragen omtrent uw woning kunt u een mail sturen naar verhuur.wonen@mvgm.nl.

Staat uw vraag niet in deze lijst?

Stel dan hier uw vraag